Πολιτική επιστροφών

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το www.petalaki.gr Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 6942820743 μέσω email στο info@petalaki.gr ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του προϊόντος σας. Θα σας αποστείλουμε την ίδια η την επόμενη κιόλας ημέρα το σωστό προϊόν. Όταν αυτό έρθει σε εσάς και το παραλάβετε τότε θα πρέπει να παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή). Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το www.petalaki.gr 

 

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 6942820743 μέσω email στο info@petalaki.gr ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Θα σας αποστείλουμε την ίδια η την επόμενη κιόλας ημέρα το σωστό προϊόν. Όταν αυτό έρθει σε εσάς και το παραλάβετε τότε θα πρέπει να παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή). Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το petalaki.gr.

 

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας. Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα μάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2102312690 μέσω email στο info@petalaki.gr ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά). . Η επιστροφή στην περίπτωση αυτή γίνεται από εμάς δεκτή μόνο εάν και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για να κανονίσουμε την διαδικασία αλλαγής. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

4.Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψατε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν όπως επίσης κατακρατούνται και τα έξοδα μεταφορικών και αντικαταβολής των προιόντων εφόσον αυτά καταβλήθηκαν απο το κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψατε στην  διεύθυνση του καταστήματος.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

 

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.

2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, κλπ).

3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier με το οποίο συνεργαζόμαστε στην παρακάτω διεύθυνση:

 

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 33 ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ ΑΤΤΙΚΗ ΤΚ 14343

Τηλ. 2102312690

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρεία αποστολής του δέματος.